17/12/09

sortida del sol...




estas tranquilament asentat als ghats ( escales ) mirant el Ganga ( riu ) s-acosta una nena i et diu a veure si vols unes postals... sempre abnas de res ja dius que no... doncs aquest cop me la vaig mirar i em va donar la ma... hi tenia hena i jo li vaig dir que volia hena i no postals, jejej.

Vaig acabar a casa seva, la nena es diu Barkha, i es la que em tapa la cara a mi, ella es molt morena, i la seva germana gran, hem va fer la hena a tot el brac amb un moment ... i prenent un chai ( te amb llet... )

Una bona tarda !

a vegades a la vida passen aquestes coses...

1 comentari:

Xoco ha dit...

Per què veigis que nosaltres també mirem el teu blog!!
Si nosaltres hem contractat un fotògraf professional tu deus portar tot l'equip del National Georaphic oi?!! deu ni do les fotos!!
Per cert el tatoo del braç et queda molt kinki, pelao!! i una altre cosa, no se si fas panxa però de tant jalar t'està quedant una cara rodona com el pa de ca la Cinta, quant tornis a la Fina no li faràs pas llàstima!!!