12/8/08

Peninsula del Yucatan

6 d’agost dimecres: VAlladolid I
Avui anem cap a La costa, a Le ruines de Tulum. La veritat ES que son diferents, já que estem acostumats a veure’les AL voltant de La selva, doncs aquestes estan amb um fons de sorra blanca i de mar amb colors turquesa. Després de passejar i banyar-nos per aquesta zona magnífica, per mi han estat lês ruines mês diferents i maques, anem cap a playa Del Carmen, lloc super, super turistic i que ens quedava Allá El costat, a la tarda per a anar a fer nit a Valladolid.

7 d’agost, dijous. Valladolid II
Avui ens llevem per anar a uma altre illa. La illa de Holbox, Just El nord e La península Del Yucatan. Lloguem una barqueta ( ens venen la moto )i ens porten a la isla pajaros ( hi ha un flameng, i no es de cartró, Lidia no me’l descoloreixis ) i també hi veiem una Manta ( el peix que va acabar amb la vida del caçador de cocodrils.. )Després ja anem cap a la illa gran, ni punt de comparació amb Isla Mujeres, tot i així molt bonica i gens turística. Dinar a l’illa i cap el cenote ( bassa d’aigua dolça ) quants crancs!! I retorn, cap a Valladolid.

8 d’agost. Divendres: Valladolid III
Avui comença els JJOO. FREE TIBET! I també m’he pogut conectar i veure tot El merder de La MAT, i que ocupen uma altre torre a Folgueroles. DEs de Mèxic mooolts d’anims! . Com há de ser. TErritori antimat.
Ens llevem d’hora El mati, i anem direcció a Cobà, lês terceres ruines que visitem a La penisula Del yutactan. Hi há distància El mateix resinte, però anem a peu d’um lloc a l’altre. Aquí podem pujar a uma torre, La mês alta de Les ruines, i La veritat ES que està molt bé, però com El Tikal ( guate ) ... no hi há res!!!! D’aquí tornem a anar a Valladolid, agafem lês coses i cap a Mèrdia ( capital de La península Del Yucatan ) 3 hores de viatge !
Abans d’arribar a Cobà, hi há uma llacuna molt maca que de cop ET trobes que hi há um cocodril ( tu vas caminant tranquilament per La carretera i El costat já ho anuncia... Val 10 pesos mirar-lo ) però nosaltres elv AM veure i já va estar, jeje
De Mèrida vam estar sobretot El casc antic, i també és bonic, animat i gran, i teniem l’alberg a tocar Del casc antic.

9 d’agost. Dissabte: Campeche
Des de Campeche, a l’alberg pirata, on hi há un tiu Del país veí. Campeche és una ciutat bonica, sobretot el seu casc antic, que fa poc va ser declerat patrimoni de la humanitat ( i es que val la pena )

10 d’agost. Diumenge. Ciudad del Carmen
Avui s’han acabat el campaments, i a fussimanya han anat ( clar q si ! ) avui hem estat per Ciudad del Carmen. Aquí no i surt res de la Loonley ( guía ) i la veritat es que poca cosa té, però val la pena pasar-hi. 3 hores de viatge, sortint de Campeche.

11 d’agost. Dilluns. Villahermosa
Avui ens llevem a les 8, com cada dia ( + o - ) Anem cap a l’estació de Bus per agafar um bus que ens porti direcció cap a Villahermosa ( c apital de Tabasco ). Tabaco conegut per La seva salsa. 3 hores de viatge. La ciutat és gran, amb llacunes i casc antic animat. 2na nit sopant a un super, jaja ( ja rallen els nens demanen 2 pesos, jo em pregunto pq dos pesos?? )

L'ordinador va com va i no deixa posar-hi fotografies!!!!!!!!!!! tot i així l'eos 400d continua funcionant!